Godnatt

Jag har inte varit så bra på att blogga idag... Har haft fullt upp. Den här veckan har jag varit riktigt duktig på att träna, har varit på fyra friskispass. Kanske jag borde ha hoppat över dagens pass och stannat hemma och plugga istället. Men det är så mycket roligare att träna än att tentaplugga... Gaah jag blir så trött på mig själv... varför kan jag inte fokusera?!? Imorgon ska jag plugga som en tok!! Tror kanske jag ska bege mig till HUB för att få något gjort på riktigt... Problemet är att jag brukar göra stora mind-maps över ämnena, och det blir ju en aning komplicerat att göra på HUB... Jag får helt enkelt sova på saken.

Sov gott.

Ps. Jag vet att detta inte var så mycket intressantare än morgonens inlägg, men ni får hålla er till godo med det ni får ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0