Fryst kladdkaka är också kladdkaka och den är gjord av choklad!

Har suttit på bibblan och pluggat i tre timmar i sträck, kanske inte låter så mycket, men jag kände mig helt snurrig i bollen när jag därifrån, kan jag tala om. Nu har jag en välbehövlig paus, innan jag ska ta tag i plugget igen. Längtar som en tok tills det är över, inte långt kvar nu alltså.

Jag bakade kladdkaka igår för att jag som vanligt var sugen på choklad men var för lat för att lämna lägenheten. Den blev god...Och vet ni, det hjälper inte att frysa in kladdkakan, om man gör det för att inte äta upp hela i ett nafs... Kladdkakan är nämligen god fryst också... Det kan man kanske inte tro, men det är faktiskt sant. Visst, kanske godare med upptinad, men det stillar chokladsuget för ögonblicket och det är bra om man är för lat för att tina upp den. Fast det är nog mest dåligt, jag måste allvarligt se över mina chokladvanor, haha. Men jag älskar choklad! Jag har varit och köpt choklad som jag ska ha på tentan imorgon... som om det skulle göra att jag skulle skriva bra på en tenta jag är dömd att misslyckas på. Eller dömd och dömd. Jag har själv sett till att jag kommer att misslyckas på den... Här var vi positiva, men allvarligt, jag orkar inte bry mig. Jag känner ingen panik för tillfället... bara lite.

See you.

Ps. Min mamma skickade hit en klänning jag ska ha på mig på lördag och gissa vad hon också skickade med?! .... Joo...Noblesse chokladhjärtan. Sött, inte sant?!

Kommentarer
Postat av: Bex

jag vet, asgott ju! fryst tigerkaka är inte heller fel... ;)

2009-03-04 @ 16:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0