Första dagen avklarad

Hej!
Hoppas allt är bra med er! Här är det bara bra, sitter hos min mormor och morfar och har efter mycket om och med fått igång internet. Shit, vad man är beroende av internet, inte klokt.

Nu är första praktikdagen avklarad. Det har gått bra, min handledare verkar toppenbra! Jag askulterade på två patienter idag och imorgon ska jag ha min allra första neuropatient. Jag har inte hunnit bli nervös än, men det lär ju komma... Jag är helt slut nu, var uppe halv sex i morse och har varit igång hela dagen. Trots att man släcker lampan kl. 21.00 så är man trött när man vaknar 05.30. Trots att man sovit över åtta timmar, är inte det lite konstigt?

Det verkar bli en hel del turer utanför sjukhuset; imorgon ska vi på Oralmotorisk dag i Karlshamn, på onsdag ska vi till Ronneby och på fredag skulle vi vara med när en patient prövar ut hjälpmedel. Ska bli spännande.

Jag återkommer imorgon eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0