Först städning, sen sconesbakning

"Vi sa sy och vi ska sticka, vi ska na na na na na na för den stora na na kvällen, så ska vi sy modellen..." Eh, vad mycket av den texten jag kunde då. För er som inte kan lista ut vilken låt det är, så kan jag tala om att det är den där sången som mössen sjunger när de syr Askungens klänning inför balen som kan vara långtråkig och dötrist och alldeles...alldeles underbar. Och varför skrev jag den texten? Jo, för nu banne mig måste jag städa. Och när jag och min syster var små sjöng vi alltid den sången (eller det vi kunde av den, kunde den inte bättre då än nu) när vi skulle städa. Så nu tänker jag på den och hoppas att den ska skänka mig inspiration att ta i tu med det som hatar så innerligt.

Men nu måste det bli fint här, för ikväll kommer flickorna (några av dem iaf) på sconeskväll ♥

Ps. Jag har shoppat också, äntligen är jeanslegginsen i min ägo. Foto kommer senare om tid finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0