Dagens shopping(fynd?)


Dagens shoppingfynd:

  • jeansleggins från Gina Tricot (ja, jag vet att det är många som har sådana, men jag vill också ha dem)
  • linne från H&M
  • blått linne från H&M (ej med på bilden som ni säkert ser)

Sedan köpte jag även bläckpatroner, en cider, en potatisstöt eller vad fan det nu hette och så klippte jag mig. Jag klippte bara en cm, men har man inte så långt hår så märker man det... Andra kanske inte ser det, men nu kan jag knappt sätta upp håret igen. Klippte mig i alla fall hos en väldigt bra frisör.

Sconeskvällen var mysig som vanligt... :)

Nej, dags att sova. Imorgon blir det föreläsningar (hej verkligheten!) och sen på kvällen är det dags för kravall.

Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Hurryville

Potatisstomp brukar jag säga. Stomp. Låter väldigt fint när det sägs med min laterala läspning. :-)

2009-03-29 @ 16:22:44
URL: http://hurryville.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0