Bilder från gårdagen

Carro har sin egen plats i min soffa!


Min outfit för kvällen. Kjolen är ny och är köpt på Åhléns. Linnet är gammalt, om jag inte missminner mig så kommer det från BikBok.


Carros snygga outfit.


Jag kunde inte låta bli att ta några ego-bilder.




Jag och Carro var hos mig innan vi gick ut på Flamman. Vi pratade om allt möjligt, både om allvarliga saker och saker som inte var så allvarliga. Vi bytte också erfarenheter från praktiken som vi ju precis har varit ute på. Det var kul att höra vad hon hade upplevt. Vi lyssnade såklart också på musik... Vi gick ner till Flamman vid halv två-tiden och upptäckte att det var sjuuuukt lite folk. Då menar jag verkligen sjukt lite. Vi kom ner så pass sent och då var det fortfarande helt tomt på dansgolvet. Jag har nog aldrig varit med om att det varit så lite folk på något uteställe jag har varit på. Menmen, det var kul ändå!! Kvällen slutade dock inte så roligt, men överlag så var det en lyckad kväll, tycker jag.

Nu ska jag och Carro snart gå ner till stan en runda. Jag ska köpa en konservburksöppnare eftersom jag vaknade och var fruktansvärt sugen på majs. Av någon konstig anledning. Jag ska äta Felix Köttfärspaj och att äta köttfärspaj utan majs är helt otänkbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0