Bära eller brista

Shit, vad jag är nervös nu... usch... jag hatar verkligen tentor, ni får ursäkta mitt tjat... Det känns ännu värre när man inte kan någonting... jag är dåligt påläst och jag börjar bli för trött för att läsa mer, lär mig inget ändå... Nu får det bära eller brista (brista, med största sannolikhet).

Det här är sista gången jag är så här slapp inför en tenta, jag ska börja tentaplugga lite tidigare och viktigaste av allt: mer effektivt. Inte sitta framför datorn och läsa bloggar eller skriva blogg eller vara inne på fejjan. För sent för den här tentan, men det kommer ju fler tentor (tyvärr). Men tror det här är den enda salstentan vi har den här terminen i alla fall. Kul att kunna glädja sig åt något! Fast jag får nog räkna med omtentan i april....

På tal om april...Idag har jag anmält mig till Logopedsittningen som äger rum på Flamman den 17 april! Det ska bli kul. Men det är medelhavstema...svårt. Förslag på vad man kan ha på sig, tack.

Nej, nu börjar snart den där danska serien jag börjat följa. Sommer eller vad den heter. Kan man ju inte missa. Det är ju bara tenta imorgon. Men jag sätter mig framför tv:n istället. Suck. Blir jag trött på mig själv eller blir jag trött?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0