All by myself


"All by myself" - Celine Dion

Igår var Lovisa, Rebecka och Annie här och kollade på Let's Dance (finalen) och åt godis/chips. Det var mysigt och det var faktiskt ganska spännande att se finalen trots att jag knappt sett ett enda Let's Dance-avsnitt (någonsin). Jag älskade Laila Bagges sista dans, den där hon hade vit klänning och dansade till "All by myself" - dock inte Celine Dions version. I alla fall så kom jag att tänka på Celine Dion och hur mycket jag älskar hennes version av låten. Speciellt mot slutet när hon verkligen tar i. Jag får gåshud. Underbart. Tänk om man hade haft sådan röst.

Jag tyckte nog det var rätt att världens starkaste man (vad han nu hette... magnus?) vann. Han är så enormt stor, men kan ändå röra sig så pass smidigt, imponerande. Han var nog en värdig vinnare, det tyckte i alla fall Annie som har följt programmet.

Kommentarer
Postat av: André

Magnus Samuelsson heter han. ;) Och jag hörde lite av All by myself på radion i morse. Älskar också den låten. :)

2009-03-28 @ 21:10:36
URL: http://andrethegreat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0