Försvinn dumma utslag!

Jag vaknade, åt frukost och skulle sedan gå ner för att borsta tänderna. Kollade mig i spegeln och fick mig en chock. Under natten som gått har jag fått utslag i ansiktet, fast bara på en av kinderna. Jag gallskrek och sprang upp till mamma. Hon visste inte heller vad det kunde vara. Vart fan kom de ifrån??! Min hy i ansiktet har alltid varit bra, men så kommer de här jäkla röda utslagen. Och nej, det är inte finnar. Jag ställer mig om igen frågan om det kan vara något jag är allergisk mot mot, har ju även ett eksem på handen som inte försvinner helt... Jag fårge de här utslagen i ansiktet några dagar och försvinner de i då, ska jag uppsöka läkare och KRÄVA att bi tagen på allvar.

Förresten, imorgon åker tandställningen av, det känns skönt. Men just nu är utslagen ett moln på himlen. Ni kanske tycker jag är ytlig, men det är faktiskt inte så kul att ha röda uslag i ansiktet. Men ska väl inte klaga egentligen, har ju aldrig haft problem med acne i alla fall...

Kommentarer
Postat av: André

Svar: Ja, vad skulle man göra om man inte hade behövt jobba? Ingen aning faktiskt. Kanske jobba deltid? Det är ju ett alternativ... Hoppas vinsten hämtas ut snart i alla fall. :P

2009-01-11 @ 18:19:16
URL: http://andrethegreat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0