Uppdatering

Jag ska skärpa mig, jag lovar. Det blir inte så mycket skrivet här i bloggen, nuförtiden. Vet inte vad det är med mig, prioriterar väl andra saker.

I fredags var det fest hos Lisa och Arvid och sedan gick vi ut på NH. Det var jättekul, och på NH spelades TVÅ Håkan-låtar: "Dom kommer kliva på dig igen" och hm... jag har tydligen glömt bort vilken den andra var..kan ha varit "Kom igen Lena" eller "Ramlar". Jag blev glad i alla fall. Igår gjorde jag inte många knop, försökte skriva på akustikrapporten, men skrev typ en mening. Så jag vet vad jag ska syssla med innan jag äter frukost. Igår kväll gick jag en promenad med Erik och sedan kollade jag på en dålig film, åt choklad och drack julmust. It's a must, haha (som de säger i reklamen för Kullamust).

Hoppas ni får en mysig söndag! Jag ska försöka, jag ska försöka undvika den vanliga söndagsångesten. Varför slösa bort en en hel helgdag på att gå och beklaga sig över att det är måndag imorgon. Man ska ju ta vara på VARJE dag, inte sant?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0