Trevlig kväll, men mindre trevlig förmiddag...

Igår hade vi ett litet julbord med prinskorv, köttbullar, potatis, ägg, potatisgratäng och sill... Närmare bestämt skärgårdssill som jag hade valt och som den enda personen som gillar sill (Carro) inte kunde äta på grund av sin laktosintolerans... Lyckat va? Men jag kan försvara mitt val genom att säga att det var den enda sillsorten jag trodde jag tyckte om och som jag dessutom hade varit sugen på hela dagen, av någon konstig anledning. Jag tycker ju inte ens om sill! Men julbordet blev väldigt mysigt och efter att maten var uppäten (fast vi fick en del rester) och glöggen uppdrucken (jag försökte dricka, men jag förstår inte hur folk kan tycka att det smakar gott, det är ju vedervärdigt), spelade vi ett spel som hette "När då då?". Vi var i lag; jag och Carro mot Erik och hans kompis Fredrik. Vi spelade tre omgångar, men jag och Carro hade otur varje gång.

Imorse försov jag mig. Skulle gå upp halv sju, men råkade somna om till halv åtta. Jag hade sovit dåligt hela natten och var SUPERTRÖTT. Jag som vanligtvis är hyfsat morgonpigg kom knappt upp ur sängen. Och jag har varit lite zombieaktig fram till jag fick i mig en Redbull på pausen. Nu sitter jag och Carro i alla fall framför datorn på en statistiklabb som är bra mycket slappare än jag trott. Ingenting att oroa sig för. Men jag fattar typ noll. Tentan är inte förrän åttonde januari...det är luuuugnt.

Nu ska jag återgå till t-värden och nollhypoteser och skit.

Kommentarer
Postat av: Anonym

äta sill och dricka red bull!!! VEM ÄR DU?????

2009-12-17 @ 22:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0