Slut som artist

Det är en trött Hanna som skriver nu. Shit alltså. Kan knappt hålla ögonen öppna och klockan är inte ens halv tio. Nu ska jag borsta tänderna och sedan SOOOOVA! Ska nog sova typ 12 timmar, ska bli riktigt skönt! Imorgon ska jag vakna utvilad och pigg som en lärka!

Ps. Ska det vara stört omöjligt att få tag på en vinterjacka som tål regn?? Jag har sprungit runt i alla affärer i stan typ, men utan resultat. De jackorna som har varit någorlunda snygga har bara funnits i för stor storlek. Jag har inte ens hittat en dyr jacka jag vill ha, men som min ekonomi förbjuder mig att köpa. Det är illa. Fast kanske lika bra, jobbigt att vilja ha något som man inte kan köpa. Jag får väl gå runt och lukta som en blöt hund ett tag till.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Slut som artist? var kom artisten in? ;)



Har du kollat sportaffärerna? de brukar ha bra jackor!

2009-12-08 @ 22:15:38
Postat av: H

Bex: Haha, har du inte hört det uttrycket förut? :P Ja jag har kollat lite på Intersport men inte så mycket... Jackorna är så dyra där...

2009-12-09 @ 09:42:52
URL: http://underbarochalskadavalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0