Sammanfattning av år 2009

ÅRETS:

låt: "
Kungsholmens Hamn" med Melissa Horn och "Way back into love" ur filmen "Music and lyrics"
tv-program: "Bonde söker fru" och "Andra Avenyn
artist: Melissa Horn, Thåström och Markus Krunegård
musikgrupp: Kent
konsert: Thåström och Markus Krunegård på Malmöfestivalen i somras
film: "Hata Göteborg" har jag sett MÅNGA gånger i år
nyhet: Jag har börjat laga mat från grunden
händelse: Att jag träffade Erik
julklapp: Hörlurar till iPoden och pengar som jag kan använda till resan
bok: "Millenium-trilogin"
bästa shoppingfynd: Det får kanske bli stövlarna jag köpte på Skopunkten i höstas och som har använts flitigt. Fast jag gillar min sprillans nya klänning från Åhléns också.
skoltrubbel: när jag var typ ½-1 poäng ifrån Godkänt på barnhabiliteringstentan
skolframgång: att logopedyrket bara känns mer och mer. Alla områden är intressanta. Praktikperioderna har gått bra.
glädje: När jag blev av med tandställningen i januari förra året
värsta: att min kompis och min mormor har varit/är sjuka
roligaste fest: hm...mycket svårt... Jag har varit på många fester och många har varit roliga... Kan nog inte välja ut en.
irritationsobjekt: De korkade storbloggarna som bara skriver för att provocera och min otroligt sega dator och Hollywood-fruarna.
roligaste: "Morgonsoffan"
"festverktyg": Singstar
förändring: När jag klippte page och lugg
läskigaste: När jag fick åka ambulans pga en allergisk reaktion efter att ha ätit solrosfrön.
godis: lösgodis från Hemmakväll
knäppaste: Att David Batra bet mig i armen när jag var ute på NH i Linköping. Galet.

År 2009 har varit bra, men jag tror att år 2010 kommer bli ännu bättre.

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0