Önskelista 2009

Först råkade jag skriva "Önskelista 2010", jag är lite före i tiden. Men det dröjer i occh för sig inte så länge tills det verkligen är 2010. Tiden går snabbare än snabbast. Jag tänkte nu skriva en liten lista på vad jag skulle vilja ha av tomten i år, haha. Jag tycker jag har varit snäll i år, så jag hoppas mina önskningar uppfylls:

♥ Eltandborste (min gamla krånglar)
♥ Nya hörlurar till min fina rosa iPOD
♥ Ny dator som inte hänger sig hela tiden (önska kostar ingenting)
♥ Presentkort på Gina Tricot
♥ Pengar (till bl.a. Gran Canaria-resan)
Handsfree till mobilen  - har hittat den
♥ Parfym
♥ Sängkläder (stora lakan - till 120-säng)

Det är de punkter jag kommer på nu. Men listan kommer uppdateras när (om) jag kommer på nya saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0