Helt crazy

Igår var vi på mellandagsrea - ingen bra idé. Herregud, vad mycket folk det var! Alla bara slet i kläderna som låg huller om buller i stora högar och på golvet. Man kunde vända sig om utan att stöta i andra människor. Helt crazy. Det gick inte att vara där någon längre stund. Jag fick i alla fall tag i en jacka för halva priset, dock är den nog för liten så får nog lämna tillbaka den. Synd, för den var jättefin och jag börjar bli ruskigt trött på att leta efter en jacka. Jag kommer aldrig hitta den perfekta jackan.

Idag är jag förkyld, suck. Jag som hade sett fram emot att gå promenad, har ju inte gjort det på några dagar. Men jag får nog försöka hålla mig inne. Det här fuktiga vädret är kanske inte det bästa att gå i om man börjar bli förkyld...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0