Fyndat på mellandagsrean!

Jag, mamma och Amanda var i Helsingborg idag för att kolla in mellandagsrean. Jag lämnade tillbaka den jackan jag köpte på MQ, jag skulle bara störa mig på att den var så trång över axlarna. Jag köpte dock en annan jacka på Lindex. Här kommer lite bilder på mina fynd:



Affär: Lindex
Ordinarie pris: 899:-
Jag betalade: 499:- (egentligen kostade den 599:- på rean, men i och med att den hade ett mindre fel drog de av ytterligare 100 :- på reapriset).
Jag gillar modellen skarpt, men är lite osäker på färgen... hade helst haft en svart jacka... Hm, får tänka lite på det, det är ju sju dagars öppet köp.





Affär: MQ
Ordinariepris: 699:-
Jag betalade: 350 :-
Egentligen för dyr för min smak, även på rea, men jag tyckte den var supersöt.



Affär: Gina Tricot
Ordinariepris: 199:-
Jag betalade: 99:-



Affär: Gina Tricot
Ordinariepris: 149:-
Jag betalade: 74,50 :-
Dålig bild jag vet. Jag har en likadan fast vit och älskar modellen... så var tvungen att ha en svart också.



Affär: Åhléns
Ordinariepris: 299:-
Jag betalade: 199:-
Åh den här tunikan kommer jag att använda mycket, precis min stil! Bilden blev dock inte så jättebra, det syns inte att den är gjord av manchestertyg.

Sååå, nu dags för plugg! Kramelikram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0