Bio

Har lite bloggtorka som ni märker... Ikväll var jag och Carro på bio och såg "Luftslottet som sprängdes", den tredje filmen i Stig Larsson-trilogin. Den var bra, bättre än "Flickan som lekte med elden", fast det kan bero på att jag råkade somna halvvägs in i den och därmed missade en del av den. Jag känner att jag vill se "Flickan som lekte med elden" igen.

Jag borde städa upp i lägenheten snart, har inte orkat. Blä. Det är såååå tråkigt så det är inte sant. Jag känner mig inte alls på speciellt gott humör. Jag har stressat för mycket idag, vilket gör mig på dåligt humör. Men det är mitt eget fel eftersom jag är segare än sirap. Ska sova nu. Godnatt.

Tips och förslag på vad jag kan skriva om här på bloggen tas gärna emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0