Välkommen tillbaka Whitney!

Whitney Houston ska släppa en ny skiva nu i höst, som jag har längtat! Tänk att hon är på väg att göra comeback efter alla dessa år! Världen har verkligen saknat hennes underbara röst (i alla fall jag och jag vet att mamma också har gjort det). Efter år av drogmissbruk är hon nu tillbaka. Jag läste en "artikel" i "Se & hör" (eller nån liknande skvallerblaska) där det fanns en bild på hur hon såg ut när hon var nära att dö av knarkandet och hur hon ser ut idag - hon är lika vacker som hon var förut, innan hon fastnade i drogträsket.

Här kommer en underbar låt med Whitney som jag precis har börjat lyssna på, även om den är gammal:

Jag älskar den och jag älskar hennes röst. Lyssna och njut!

Förresten har Amanda läst i tidningen att Malmö arena vill ha dit Whitney!! Fatta hur underbart det skulle vara! Jag och mamma har sagt att om Whitney någon gång kommer till Europa ska vi åka dit och se henne. Om hon kommer till Malmö skulle det ju vara helt perfekt. Problemet är väl att det verkligen inte är bestämt, antagligen har de inte ens kontaktat Whitney (eller hennes agent eller hur man nu går tillväga). Jag hoppas hoppas hoppas i alla fall hon kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0