Sommarlovet är slut

Och så var sommarlovet slut, för det här året. Nästa sommar kommer mitt allra sista sommarlov att äga rum, shit. Tiden springer iväg.

Idag blir en intensiv dag eftersom jag är med i logopedsektionen och därmed ska vara med och arrangera den årliga välkomstsittning för programmets nya studenter. Vi ska laga mat och servera. Och så börjar ju skolan idag med. Kommer inte komma hem förrän sent ikväll och sedan imorgon bitti ska jag ta bussen till Norrköping där jag ska ha basgrupp. Tidigt imorgon bitti...

Det är i alla fall väldigt kul att vara tillbaka i Linköping, jag har verkligen saknat mina vänner här och min lägenhet. Men det är klart, nu saknar jag ju familjen där hemma. Häromdagen fick jag världens gulligaste brev av min farmor och farfar. De hade också skickat med en närbild på min (vår) söta kanin Celine när hon äter maskrosblad. En sådan bra bild! Jag måste ringa dem i veckan och tacka.

Hoppas ni får en bra start på veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0