SOMMARENS....

♥ bästa: fått chansen att vila upp mig.
sämsta: har känt mig ganska uttråkad, till och från. Och att jag var i princip pank hela juni och nästan hela juli (fram till den 25:e).
konsert: Markus Krunegård på Malmöfestivalen, men Thåström var också sjuuukt bra när han spelade på festivalen.
maträtt: kinamat kanske.
träning: löpning och powerwalks. Föredrar det sistnämnda men gillar att springa också.
besvikelse: att vädret inte varit så jättebra när jag varit ledig och att jag och Carro inte kunde åka karuseller på Liseberg på grund av allt folk.
fest: har inte blivit så mycket fest i sommar, men de gånger det blivit det har jag hamnat på Tivoli i Helsingborg, trots att jag nog egentligen är lite för gammal.
upplevelse: får nog bli Liseberg när jag var där med Amanda och min farmor och farfar...
besök: När Carro besökte mig i skåne - bra dagar!
film: "Hata Göteborg" - helt klart. Sett den säkert 10 gånger!
tidsfördriv: Facebook - vad annars?

inkomstkälla: sommarjobb på Orrefors Kosta Boda (alltså butik som säljer glas)
shoppingfynd: en vit blus från Cubus för 70 kronor (även om mamma och Amanda inte gillar den, så är den min favorittopp just nu). Och så gillar jag min blåa jacka som jag köpte på rea i Göteborg (199 kronor).
bok: Harry Potter (sjätte och sjunde boken)
förändring: jag klippte mig och skaffade nya glasögon
lättnad: när jag visste att jag äntligen var godkänd på sista kursen vi läste i våras
goda gärning: när jag ringde efter en ambulans eftersom en bebis inte kunde få luft på jobbet, och när jag och Amanda köpte Aluma av en hemlös man.
fesvial: Malmöfestivalen! Helsingborgsfestivalen var också kul, men den slår inte Malmö (på grund av att Malmö hade sjukt bra artister).
artist: får nog bli Thåström eftersom jag sett honom inte bara en gång, utan två gånger i  sommar, och eftersom vi haft hans nyaste skiva på i bilen hela sommaren.


Hm...nu kommer jag inte på fler frågor, men kanske kompletterar listan senare om jag skulle komma på fler punkter. Sammanfattningsvis kan jag säga att jag haft en bra sommar, även om jag varit lite uttråkad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0