Sommaren med Göran



Ikväll såg jag och Anna-Karin "Sommaren med Göran" av och med Peter Magnusson. Det var en av de absolut roligaste filmerna jag någonsin sett! Jag skrattade typ hela filmen igenom. Handlingen kanske inte är den bästa, men skämten är sjukt bra! Här kommer lite smakprov:

- "Nelson Mandela? Hade det inte varit bättre att ta någon som är känd?"

- "Alexander Ahl och Ann Ahl" (läs det högt för dig själv så fattar du det roliga)

- "Nelson Mandela måste ha missat planet"
- "Typiskt amerikaner!"

Haha. Ni som inte har sett den måste se den, annars missar ni något mycket underhållande. Betyg: ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ av fem möjliga.

Efter bion tog jag och Anna-Karin var sin cider och satt och pratade, mysigt! Nu ska jag nog sova.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ann ahl hahahahhaHAHAHAHAH!!!!:D

2009-08-26 @ 22:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0