Segare än sirap

Säger man så förresten? Eller är det bara något jag fått för mig? I alla fall så är jag så otroligt seg! Jag hade tänkt packa upp alla väskor och påsar idag och fått min lägenhet helt i ordning? Lyckades jag? Nej. För jag är så seg. Jag har spenderat flera timmar framför datorn nu, utan at egentligen göra någonting. Kollat min mail typ hundra gånger och min facebook minst lika många gånger. Men jag har i alla fall packat upp en stor väska. Får ta lite i taget, eller hur? Kan ju inte slita ut sig så här i början av terminen. Fast jag har faktiskt en sommarlovsvecka kvar, ska njuta av den så mycket jag kan.

Nu ska jag snart krypa upp i min mjuka, rosa fåtölj och läsa lite i "Harry Potter och dödsrelikerna" (den sjunde och sista boken). Imorgon ska jag träffa Carro, Hanna och Anna-Karin. Jag längtar!

Undrar om det är söndagsfika i korridoren idag, jag orkar i alla fall inte gå. Jag är helt slut, så får vara lite asocial en gång till. Men jag ska bli duktigare på att dyka upp där än jag var på våren. Det är faktiskt trevligt att träffa sina grannar! Jag ska först bara ta reda på om det är samma tid som det har varit innan. Jag är lite feg, tänk om jag går ut där i köket och det inte är söndagsfika?! Vilken katastrof... eller inte. Men ja, jag hör ju egentligen inte hemma i det köket eftersom jag bor i lägenhet. Shit vad jag svamlar. Så sammanfattningsvis kan jag säga att jag ska börja gå på korridorsfikat igen, men inte idag.

Hej hopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0