Puh...det var nära ögat!

Jag var ute och powerwalkade i skogen, med bra musik i öronen. Det var härligt och jag hade tänkt gå åtminstone 7,5 km i skogen innan jag gick hem, men innan jag ens hade hunnit första varvet (5 km) så kände jag att jag verkligen behövde kissa och insåg att jag inte skulle kunna gå så mycket längre. Jag ville inte sätta mig i skogen, jag ville hinna hem. Så efter 5 km, halvsprang jag hemåt och det enda jag kunde tänka på var hur kissig jag var och hur långt det var hem. Jag gick förbi en annan mindre skog och när jag precis kommit ut ur den, insåg jag att jag inte skulle hinna hem. Det var verkligen kris och jag började få lite panik. Vad skulle jag ta mig till?! Jag rusade tillbaka, in i den mindre skogen och uträttade mina behov. Puuuh, vad skönt det var.

Nu ska jag röja upp här. Massor av väskor som tyvärr inte packas upp av sig själva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0