Ny design

Som ni ser har nu bloggen fått en ny design.. Får se om jag behåller denna, eller om jag gör någon ny eller ändrar tillbaka till den förra... Vissa saker vet jag inte hur man får bort, t.ex. hjärtat längst upp... Och längre ner på sidan står det att det är Emelie som har designat bloggen, men det är det ju inte nu längre, men det kan jag inte heller få bort. Jag kan fortfarande rekommendera Emelie för er som vill ha hjälp med bloggdesign, men denna design är helt min egen.. :)

Så, vad tycks?

Kommentarer
Postat av: André

Jag tycker det ser bra ut. :) Avundas dig som ska se Markus Krunegård i kväll. ;)

2009-08-15 @ 14:23:30
Postat av: Marie

Jag tycker bloggen blev jättefin med din nya design. Duktig du är :)

2009-08-15 @ 14:43:54
URL: http://maaarienilsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0