Fyndat i Lund

Nu har jag precis kommit hem från Lund där jag träffade Lisa. Vi gick i affärer, åt glass och köttbullar. Vi var inne i butiken "Tiger" som har sjukt billiga saker. Jag köpte detta:

* En pajform som går in i min lilla ugn... Dessutom är den svart med vita prickar - jag gillar prickigt och mycket i mitt kök är prickigt.

* Ett manikyrset - nu ska jag sluta bit på naglarna!

* En ihopfällbar borste med spegel

* En spegel som förstorar upp som man kan sätta på sin vanliga badrumsspegel

* Två olika sorters hårspännen

* En ask knappnålar

* En JÄTTESTOR kortlek (bild kommer kanske sen)

* En svart äggklocka, så att jag slipper torrkoka pasta igen

Allt detta fick jag för 160 kronor!!! Sjukt billigt som sagt.... Dessutom köpte jag en liten prickig börs jag kan ha kort och pengar i när jag går ut. Jag är mycket nöjd med mina shoppingfynd. Dessutom var det mycket trevligt att träffa Lisa, som alltid! Nu ska jag köra in till Väla och hämta ut mina nya glasögon. Om ni kikar in här lite senare eller imorgon kanske ni får se mig de nya brillorna. Men jag antar att jag även i fortsättningen kommer att använda mina linser ganska mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0